Friday, September 2, 2016
Integrisani Informacioni Sistem Centar
Moj projekat rađen u PHP-u.
Korisnik se prijavljuje tako što unosi svoje korisničko ime i lozinku. Ukoliko su uneseni pogrešni podaci, javlja se greška. Poruka greške se ispisuje ispod. Vrste korisnika su: student, studentska služba, profesor, bibliotekar i menadžer. Svaki korisnik ima svoja dopuštenja i ovlasti baze podataka.
Ako korisnik zaboravi svoju lozinku može ju resetovati klikom na “Pomoć”. Za resetovanje je potrebno unijeti svoju e-mail adresu i zatim kliknuti na dugme „Resetovanje“. Tako se šalju podaci korisniku putem e-maila.
Na početnoj stranici se prikazuju meniji koji se nalaze na gornjem dijelu i sadržaj koji se nalazi ispod. Meniji koje student ima su: biblioteka, raspored, seminarski rad i upisnica (index). Sadržaj prikazuje pozdravnu poruku, informacije o plaćenom iznosu školarine, logo, te meni za predmete po akademskim godinama, ankete i obavijesti. U donjem desnom uglu se nalaze poruke koje student može slati ili primati od drugih korisnika. Nasuprot, u donjem lijevom uglu se nalazi link za Facebook stranicu i brojač posjeta.
Biblioteka prikazuje tabelu knjiga. Tabela ima podatke o nazivu knjige, žanru i opcijama (opcije za iznajmljivanje knjige). Student ne može mijenjati ovaj sadržaj.
Raspored prikazuje predmete studenta aktivne školske godine. Tabela rasporeda sadrži podatke o nazivu predmeta, silabusu i dokumentima. Administrator može uploadovati silabuse i dokumente.
Student može pregledati i uploadovati seminarske radove. Seminarski radovi imaju zahtjeve kao što su veličina datoteke koja ne smije biti veća od 25MB, format datoteke i slično.
Na meniju "Seminarski rad" je prikazana forma za uploadovanje seminarskog rada. Kada se želi uploadovati seminarski rad upisuje se naziv seminarskog rada ili tema, odabire predmet za koji se predaje seminarski rad i uploaduje datoteka seminarskog rada.
Elektronski index prikazuje podatke studenta. Podaci koji se prikazuju su: ime, prezime, očevo ime, JMBG, spol, naziv ustanove, naziv smjera i godina studija studenta. Takođe se mogu pregledati ocjene koje se mogu listati kroz školske godine.
Postavke imaju opcije za promjenu lozinke korisnika i promjenu profilne slike korisnika. Za promjenu lozinke potrebno je unijeti trenutnu lozinku (radi sigurnosti) i unijeti željenu novu lozinku.
Datoteka profilne slike koja se uploaduje mora biti standardnih formata: jpg, bmp, png ili gif.
Bibliotekar ima privilegije za pregled članova biblioteke, knjiga, korisnika koji nisu vratili knjigu i historiju iznajmljivanja. Svako iznajmljivanje knjige se vodi u historiju iznajmljivanja. Bibliotekar može vidjeti koji su korisnici učlanjeni u biblioteku i da li duguju vraćanje iznajmljenje knjige.
Menadžeri određuju cijenu školarine i mogu pregledati tabelu studenata koji su platili ili koji nisu platili školarinu. Iznos se izračunava i prikazuje na dnu.
Studentska služba može da kreira ankete i obavijesti koje se prikazuju na početnoj stranici. Takođe, studentska služba ima veće privilegije u odnosu na ostale korisnike.
Ankete se kreiraju tako što se unese tekst ankete ili naslov i odgovori.
Brojač posjeta prikazuje broj posjeta svih korisnika (anonimnih i prijavljenih).
Za projekat je korištena MySQL baza podataka. U bazi podataka ima 39 tabela.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment